عاقبت صبوري

عاقبت صبوري



نظرات شما عزیزان:

Diana
ساعت4:06---31 شهريور 1394

سلام داداشی ....انشالله که تو ومونا خوبین

داداش از دست من ناراحت نباش ...من صبح به خاطر نمار بیدار میشم ویه باد وبمو باز میکنم ودوباره میرم ..البته با هیچ کس حرفی نمی زنم ...نگران نباش من هیچ کار غلطی نمی کنم.....

خواستم باهات حرف بزنم اما نبودی...
همینجا بهت میگم.
داداشی من هر وقت بهت فک می کنم ..... سانسور.........

داداش من احساس میکنم اخرای عمرم باشه اگه امکان داشته باشه منو به خاطر همه چیز ببخشی...واقعا پیشت خیلی شرمنده م.
واقعا تو ومونا رو خیلی دوست دارم شما برام خیلی عزیزین...
هیچ وقت فراموش نکنین که روزی ابجی به اسم دیانا داشتین
مواظب اجی مونام باش...نمی خوام چیزیش بشه........................سانسور...................


پاسخ:سلام خانوم خانوما خوبم مونا هم خوبه مرسي
بهم حق بده یکم ناراحت بشم بهت اعتماد دارم ولی یکم زود قضاوت کردم معذرت . دیانا چطور با اعتماد به نفس داداش خطابم میکنی منم همینطور تورو ناموس خودم میدونم
دیوونه اخرای عمر بدخاهات باشه . دیگه ازین حرفا نزن مسخره وگرنه میزنم توگوشت ها . دشمنت شرمنده باشه دیانا
ماهم هیچ وقت فراموشت نمیکنیم دختر باایمان و نماز خون. شکر خدا ما با هر کسی دوست شدیم پاکدامن و باخانواده و بااصالت و درستکار بود .همه رو هم بخشیدیم و حلال کردیم از شیر مادر حلالتر . جز سحر و دختر خالش حسابمون با همه صاف هست. دیانا نمیدونم هنوزم از وایبر مامان محترم استفاده میکنی یانه. من و مونا قول دادیم خیلی کمتر بیایم چتروم اینجا ولی اگه انلاین بودم تو گفتگوی انلاین وبم یا هر جا خاستی باهات میحرفیم
به همراه شیلا تو خوشتیپ ترین دوستمون هستی . مگه میشه تورو فراموش کرد؟ دختر باایمان و خوشتیپ خیلی مواظب خودت باش



Diana
ساعت3:50---29 شهريور 1394
باشه ...مثلا کی انلینی؟
پاسخ:ديوونه از دستت شاكيم . تو نصف شبا انلاين ميشي كه چي بشه؟ بعدم از انلاين بودن من ميپرسي؟ من تو گفتگوي وبم بعضي وقتا انلاينم ديگه . حال خونواده تو چطورن؟


DIANA
ساعت17:33---28 شهريور 1394
سلام....حالت چه طوره?
اجی من چه طوره?
خانواده همه خوبن?
سلام منو به همه برسون.
دلم بذاتون تنگ شده
خیلی وقته میام وب اما نیستین...
باید با هات حرف بزنم...خواهشا بگو کی هستی تا بیام.
پاسخ:سلام . خوبيم مرسي . راستش چتروم خيلي خيلي كمتر ميام . ولي گفتگوي انلاين وبم اگه انلاين باشم جوابتو ميدم .


reza
ساعت3:55---9 شهريور 1394
.....هوای ناراحتی ""دخترا""روداشته باشید.……

~دخترا مثل شما پسرا نميتونن تا دلشون گرفت زنگ بزنن دوست و رفيقاشونو جمع کنن برن دور دور...

~مثل شما پسرا نميتونن تا با کسى دعواشون ميشه قهر کنن از خونه برن بيرون...

~نميتونن وقتى عصبانى ميشن بزنن يه چيزى رو بشکنن بعدم بگن پسره.. حق داره..

~نميتونن داد بزنن... نميتونن بگن از چى ناراحتن...

~آره عزيزم... دخترا وقتى غمگينن خودشونو حبس ميکنن تو اتاق...

~از تمام دنيا خودشونو دور ميکنن...
~دخترا چيزى ندارن که با اون خودشونو آروم کنن...

~~~تنها تکيه گاهشون بالشتشونه...


~سر ميذاورن روشو بى صدا اشک ميريزن....

~~~تنها همدمشون اهنگای غمگین توی گوشیشون میشه و قطره های اشکاشون شاهده بغض و تنهاییشونه

~~~~ دختری که تنها میشه یعنی قید همه چی رو میزنه حتی احساسش....

~~~~ «تنهام نذار» سخت ترین جمله ایه که یه دختر میتونه به زبون میاره......

•••...دختر بودن حرمت داره,درکش کنين...•••


reza
ساعت0:25---7 شهريور 1394
ﻋــﺸـــﻖ ﺍﮔﺮ ﻋﺸــﻖ ﺑﺎﺷﺪ !
ﻫﻢ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ ، ﻫﻢ ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎﯾﺘـــ ﺭﺍ ...
ﻫﻢ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯼ ﺷﺎﺩﺍﺑﯽ ﺍﺕ ﺭﺍ ﻣﯽ ﭘﺴﻨﺪﺩ ، ﻫﻢ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺑﯽ ﺣﻮﺻﻠﮕﯽ
ﺍﺗـــ ﺭﺍ ...
ﻫﻢ ﺩﻗﺎﯾﻖ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﺣﺎﻣﺖ ﺭﺍ ﻫﻤﺮﺍﻫﯽ ﻣﯿﮑﻨﺪ ، ﻫﻢ ﺩﻗﺎﯾﻖ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺍﺗـــ
ﺭﺍ ...
ﻋــﺸـــﻖ ﺍﮔﺮ ﻋﺸــﻖ ﺑﺎﺷﺪ !
ﻫﻢ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ ، ﻫﻢ ﺍﺧﻢ ﻫﺎﯾﺖ ﺩﺭ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺗﻠﺨﯽ ...
ﻋــﺸـــﻖ ﺍﮔﺮ ﻋﺸــﻖ ﺑﺎﺷﺪ !
ﺑﺎ ﯾﮏ ﺍﺗﻔﺎﻕ تﻮ ﺭﺍ ﺗﻌﻮﯾــــﺾ ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ ، ﻫﻤﺮﺍﻫﯽ ﺍﺕ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺗﺎ
ﺑﻬﺒﻮﺩ ﯾﺎﺑﯽ ...البته اگر عشق باشد!!!


reza
ساعت0:11---7 شهريور 1394
الاغی دعا کرد ؛
صاحبش بمیرد تا از زندگی خرآنه خود خلاصی یابد ....
صاحب الاغ، فکر الاغ را خواند و گفت :
ای خر !!
با مرگ من ، شخص دیگری تو را میخرد و صاحب می شود ،
برای رهایی خویش ، تو دعا کن.. تا از خریت خود ، بیرون شوی .....


reza
ساعت18:41---6 شهريور 1394
پرسه مزن خیال من ، اینهمه در هوای او
اینهمه ناله سر مکن، ای دل من برای او

نشسته روی پیکرم ، زخم به روی زخم من
بس که به جان خریده ام، غصه ی نابجای او

کوچه به کوچه گشته ام، تا که بجویمش نشان
موی سیه سپید شد ، وا أسفا به پای او

شب همه شب ناله شدم ، تا شنود کسی صدا
آه ولی به سر نرفت ، حوصله ی خدای او

همره من نشد دلش ، تا نرود ز دست من
شکوه برم به نزد_ که ، از دل بی وفای او

از غم هجرش ای خدا ، شکسته سرو قامتم
تمام هستیم دهم ، یکسره در ازای او.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ جمعه 6 شهريور 1394 ] [ 16:14 ] [ رضا ]
[ ]